Brev:
Påklædning ved feber
12. april 2004
Alder:
8 mdr.
Påklædning ved feber
Kære Helen
Tak for en rigtig god brevkasse!
Jeg er lidt i tvivl om påklædning til vores 8 mdr. gamle søn ved sygdom. Når han har over 39 i feber, så har han kun en body og sokker på i sengen og et dynebetræk over sig. Når han er oppe får han et par tynde bomuldsbukser på, med mindre han har meget høj feber.
Men hvad så når feberen daler, men ikke er på normalen endnu? Man skal jo også passe på at han så ikke fryser og bliver forkølet osv?
Med venlig hilsen
Lara