Brev:
Vækkes for at give mad?
20. juli 2008
Alder:
6 mdr.
Vækkes for at give mad?
Hej,
Jeg har lige et kort spørgsmål vedrørende den dagsplan du lavede for os. Det er angivet at vores søn (6 måneder) skal ammes/flaske kl 23-24 og derefter sove til ca 6. Er det meningen at vi skal "vække" ham (gives om muligt mens han stadig sover), når vi selv går i seng og give ham mad - i håb om at han kan sove længere om natten uden at få mad. Vi putter ham normalt omkring kl 20 og så sover han indtil et sted mellem kl 24 og 3.30 før han vågner og vil have mad.
Tak for en rigtig god brevkasse :)
Med venlig hilsen
Lene