Brev:
Søvnproblemer giver poser under øjnene - 8 mdr.
16. juni 2008
Alder:
8 mdr.
Søvnproblemer giver poser under øjnene - 8 mdr.
Hej Helen.
Det er første gang jeg skriver til dig, men har haft stor nytte af din hjemmeside.
Jeg skriver til dig med store poser under øjnene. Vores søn på snart 8 mdr er begyndt at skrige om natten.
Døgnrytme ser således ud pt.
vågen kl 06.00, ligger normalt og hygger lidt inden vi står op, men det er han ikke så begejstret for mere.
MME kl. 06.45
lidt frugtmos kl 08.15
sover kl 08.30 (ca 1 1/2 time) har prøvet at vække ham for at få en bedre rytme, men så er han overhovedet ikke frisk.
Havregrød kl 10.30
sover kl 12 (ca 1 1/2 - 2 timer)
Bondebrød med leverpostej kl. 14
eftermiddagssøvn kl 16 (sover gerne 1 time)
Aftensmad kl 17.30/18 er lige begyndt at spise kartofler, dem får han med sovs, ellers grød.
Han bliver tilbudt vand af kop til alle måltider.
Vælling kl 19.30, herefter puttes han.
Han får meget grød og frugtmos. Hvor meget kød skal han have?
Han har fået grød siden han var 5 mdr. Kun ammet i små 3 uger, derefter MME.
Før lagde han sig bare til og sov hele natten, men den sidste uges tid har han været hysterisk og skreget både når han blev lagt i seng og ca 1 gang i timen, dette er kun et problem om aftenen og natten. Han har fået tjekket øre og hals og der er ikke noget. Han er dog ved at få tænder for oven i munden og de er ømme. Men der er ikke noget når han sover om dagen.
Vi har prøvet at lade ham skrige, vi har taget ham op, vi har vugget ham, gået rundt med ham - lige meget hjælper det.
Han er ligeledes meget utilfreds om dagen, hvor han normalt er en utrolig glad og smilende dreng.
Han skal starte i dagpleje om en lille mdr og er lidt utryg ved hele vores nye situation.
Håber du kan hjælpe os så vi kan få vores glade og tilfredse dreng tilbage.
Med venlig hilsen
Kristina & Troels