Brev:
Soverytme og vågner af en bøvs
16. marts 2008
Alder:
5 mdr.
Soverytme og vågner af en bøvs
Hej Helen
Hvad kan vi forvente med hensyn til soverytme når man er 5 mdr.?
Viktor sover 3 - 4 på en dag men ikke meget mere end en time af gangen, hvor han så vågner med et skrig, og når han kommer op bøvser og gylper han, så det er tydeligt der er noget der trykker i maven. Han bøvser fint i forbindelse med flaske måltiderne, men alligevel er der noget der bliver der nede.
Har du et godt råd til hvordan vi får det sidste luft op?
Hilsen Charlotte