Brev:
Lægge og sovecirkus
2. december 2007
Alder:
6 mdr.
Lægge og sovecirkus
Hej igen.
Jeg må igen søge din hjælp, da vi har store sove-lægge-problemer med vores datter!!
Jeg har skrevet til dig før med vores problem, at vores datter kun kan falde i søvn ved at blive vugget i armene, dvs. hver gang hun skal lægges, også om dagen, skal man slæbe rundt på hende - og nogle gange kan det være temlig længe.
Generelt sover hun ikke særlig meget og om dagen er det primært powernaps på 20 min. Om aftenen/natten er hun urolig og vågner kl. ca. 24, 03 og 06 og skal have mad. Hun får grød x 2 dgl og ellers flaske, så hun burde få det hun har behov for madmæssigt om dagen. Findes der en måde man kan få hende til at sove igennem på, for hun får altså mad hver 2-3. time om dagen så jeg forstår ikke, at hun bliver ved med at vågne til mad om natten - vi har prøvet at få hende til at falde til ro uden mad, men det lykkes ikke.
MHT. at lægge hende så har jeg efterhånden så ondt i ryggen af at vugge hende i søvn - og vi har prøvet de råd du tidligere gav os - vi kan simpelthen ikke få hende til at falde til ro når vi lægger hende i sengen i vågen tilstand, men vi kan da ikke blive ved med at slæbe rundt på hende....hvad gør vi????
Fortvivlet mor