Brev:
Pakkes i dynen
24. april 2007
Alder:
5 mdr.
Pakkes i dynen
Hej Helen
Tak for dit svar på mit spørgsmål om vores søn som har svært ved at falde i søvn.
Der er flere gode råd i dit svar som jeg helt sikkert vil prøve af.
Jeg har dog behov for en uddybning. En af vores store bekymringer er, at han har meget svært ved at falde i søvn om aftenen. Hvis vi bare lægger ham, når vi ved han er træt, kan det tage halvanden time for ham at falde i søvn, hvor vi skal give ham sutten utrolig mange gange. Hvis vi derimod pakker ham ind i dynen og vugger ham, falder han i søvn næsten med det samme.
MEN kan det gå hen og blive et problem på sigt at han skal pakkes ind for at falde i søvn?? Han skal vel lære at falde søvn selv??
Mange Hilsner fra
Marianne