Brev:
Igen igen...søvn
4. marts 2007
Alder:
5 mdr.
Igen igen...søvn
Hej Helen
Vores dejlige og super glade søn er nu 5 mdr. Han er helt perfekt, med undtagelse af natten....der bliver han til en ren søvn terrorist :-(
Dagen ser såldes ud:
- godmorgen 6.30 ammes
- 8.30 grød m. frugtmos
- lur ca. 3/4-1 time
- 10.00 ammes
- frokost grøntsagsmos + ammes
- 12.30 sover ude ca. 3 timer
- 16.00 ammes
- 18.00 grøntsagsmos + vand
- 19.30 220 ml. flaske
- kl. 20.00 godnat. på eget værelse ( han bliver hentet ind i vores seng i løbet af natten)
Så er det ellers at han vågner et par gange og skal have sutten indtil kl. ca. 23.00 hvor han ammes. Der efter vågner han KONSTANT hele natten igennem hvor jeg ammer ham 2-3 gange, og ellers er det sutten og en hel masse flakseri!!! (hvorfor flakser han sådan?)
Hvad gør vi lige, det er ikke alt for meget søvn vi redder os her, og nu er vi efterhånden dødtrætte. Hvad skal der til for at han måske kunne sove bare 3 timer ad gangen! Er natteroderiet blevet en dårlig vane?
Han er superglad i løbet af dagen, får massere af opmærksomhed fra sine store søskende som er kanon til at mosle med ham.
Hvornår må vi være strikse med ham omkring søvnen!
Vi glæder os til at høre fra dig!
Supertræt Mor og Far