Brev:
Søvnrytmevanskeligheder - 5 mdr.
8. februar 2007
Alder:
5 mdr.
Søvnrytmevanskeligheder - 5 mdr.
Hejsa
Jeg har et spørgsmål omkring søvnrytme hos en 5 1/2 mdr. dreng.
Hvor mange timer er normalt at sove om dagen og hvor mange gange om dagen.
Min dreng vågner ved 6 tiden er så oppe til ca kl 7.00
sove meget forskelligt nogle gange en halv time, nogle gange 1 1/2 time. Er så oppe ca 2 timer, sover ca 1 1/2 time
er oppe ca 2 timer, sover ca 1 1/2 - 2 timer igen. Er oppe ca 1 1/2 time sover 1/2-1 time. Oppe igen ca 1 1/2 time, hvor efter han bliver lagt til nat ca ved 19.00 tiden, nogle gange før alt efter hvor træt han er.
Sover godt om natten dog afbrudt af spisning 1-2 gange. Der har været nogle nætter han er vågnet allerede kl 4.30 og 5.00 og kunne ikke sove mere, har det noget med dagsøvnen af gøre?
Håber du vil kigge på det og se om det er normalt.
Ps Det skal lige siges at min dreng falder aldrig selv i søvn før vi lægger ham enten i barnevogn eller i vuggen.
Venlig hilsen
Britta