Brev:
Legestue om natten eller?
21. december 2003
Alder:
7 mdr.
Legestue om natten eller?
Hej med dig
Vi har fået et meget stort problem vil vi selv mene, men hvem vil ikke det, hvis de ikke fik nok søvn.
Jeg har en lille søn på 7 mdr. Han er glad, frisk og altid i smile humør men nok lidt for meget om natten. Han får hvad han skal have at spise:
Morgen: flaske
Formiddag: grød
Frokost: grøntsagsmos med kød.
Eftermiddag: grød og lidt vand
Aften: grøntsagsmos med kød eller fisk og frugtmos til dessert
Sen aften: flaske
Og inden vi går i seng en lille flaske (det han nu gider at spise). Herefter sover han, men ved ca. 2 tiden står han op. Han leger, snakker, roder rund, skriger, sige MEGET høje lyde osv osv osv. Han får lidt at spise. Men fra Kl.2 til ca. 5-6 tiden er han i kanon legehumør. Han sover heller ikke meget om dagen.
Er der nået der kan gøres her?
Med venlig hilsen
Den meget trætte far Bjørn