Brev:
Min søn på knap 8 mdr. sover dårligt om natten
1. december 2003
Alder:
8 mdr.
Min søn på knap 8 mdr. sover dårligt om natten
Kære netsundhedsplejerske
Min søn på knap 8 mdr vågner utallige gange om natten og han er tilfreds med sutten når han vågner, men det sker mange gange.
Igår f.eks. havde jeg været inde hos ham 5 gange kl 23.00 (han blev lagt til ro kl 20.00)
Jeg trænger efterhånden til noget længere sammenhængende søvn og kan slet ikke se, hvordan jeg skal klare at komme op, når jeg starter på arbejde igen om 2 mdr.
Jeg har desværre ikke selv så nemt ved at falde til ro igen, når jeg har været oppe ved ham.
Min mand mener at det er mit job at tage hver nat idet han skal passe sit arbejde, men jeg trænger også til lidt nattesøvn.
Please giv mig lidt hjælp