Brev:
8 1/2 måned rejser sig i sengen
30. juni 2005
Alder:
8 mdr.
8 1/2 måned rejser sig i sengen
Hej Helen
Min datter har altid sovet godt om natten. Fra hun var 2 1/2 måned har hun sovet fra ca. 19.00 til 06.00 afbrudt af en enkelt flaske om natten. Hun har altid sovet i sin egen seng - og det har fungeret fint.
Den sidste måneds tid har vi dog haft problemer med at få hende til at sove. Hvergang vi ligger hende ned i sin seng rejser hun sig op og holder i tremmerne. Det ender derfor med, at vi tager hende over i vores seng og bruger en 1/2 time på at få hende til at sove og derefter putter hende i hendes egen seng. Dette kunne jeg godt tænke mig at komme væk fra... Men hvad skal vi gøre?
Hun rejser sig op med det samme og bliver stående indtil vi ligger hende ned og så rejser hun sig igen og sådan fortsætter det...
Hun rejser sig også op om natten og når hun har gjort det fire gange ender det med hun kommer over til os og sover. Jeg er ikke helt tryk ved, at hun rejser sig op, da hun endnu ikke er helt stabil og vælter.. men så rejser hun sig igen selvom hun slår sig.
Hvad kan vi gøre, for at hun ikke vender sig for meget til at sove ved os - og ikke rejser sig op hele tiden?
Tina