Brev:
Juniordyne til dreng på 6 mdr.
18. januar 2005
Alder:
6 mdr.
Juniordyne til dreng på 6 mdr.
Kære Helen
Min søn på 6 mdr. er begyndt at drømme meget, og han er derfor forholdsvis urolig, når han sover. Om morgenen finder jeg ham på tværs i sengen med dyne og bamser i en skøn forvirring. Han er lidt kold og jeg vil derfor gerne begynde at bruge hans juniordyne. Den er lavet af gåsedun og er meget let.
Jeg læste, at du anbefalede en anden mor at anvende juniordyne til hendes datter, men hun var også rimelig stor af sin alder. Mingus er kun 68 cm. og vejer 7 kg. Er det stadig forsvarligt at bruge den store dyne, eller er jeg nødt til at finde en måde at binde den fast i benenden, så han ikke kan trække den op over ansigtet?
Mange hilsner
Bonnie