Brev:
Start i dagpleje og græder om natten
19. januar 2014
Alder:
7 mdr.
Start i dagpleje og græder om natten
Hej Helen
Min datter er nu 7 måneder, og startede i Dagpleje for 14 dage siden. Vi har fået en rigtig sød og omsorgsfuld Dagplejer... Men efter hun er startet er det hele kørt lidt af sporet.
Hun har sovet igennem siden hun ca var 1 månede men nu har hun de sidste 14 dage stået op flere gange om natten græder og ikke ville sove igen. Det er hårdt når man skal på job, men der værste er min dårlige samvittighed.
Er det fordi hun er kommet for tidlig afsted ? Hun er dog kun afsted ca 20 timer. Vi er meget opmærksom på at give hende tryghed og ikke fare rundt når vi kommer hjem for at give ro. Ved godt det er en omvæltning for hende at komme udenfor hjemmet. Håber du har et godt råd til at få det hele tilbage på sporet.
Venlig hilsen
den dårlige samvittighed :0)