Brev:
Slyngevugge
17. januar 2014
Alder:
5 mdr.
Slyngevugge
Kære Helen
Jeg havde rigtig stor gavn af din brevkasse, da min store pige var baby. Der er i mellemtiden kommet en lillebror (Otto) i huset, så nu har jeg brug for dine råd og tanker igen :-)
Det drejer sig denne gang om slyngevuggen, som vi har være rigtig glade for. Jeg skriver "har været" fordi jeg tror, at Otto efterhånden ville sove ligeså fint i en alm seng. Vi var et par dage på vandrehjem for noget tid siden, hvor han sov uden problemer i voksiposen på en madras.
Hjemme sover han alle sine lure om dagen i barnevognen, og sover så i slyngevuggen om natten.
Det fungerer helt fint sådan, men jeg tænker, at han måske efterhånden skal kunne bevæge sige mere rundt når han sover? I slyngevuggen ligger han jo meget på samme måde hele natten...
Hvad tænker du? Hvornår er det tid til at putte ham i alm seng?
Kærlig hilsen
Julie