Brev:
Døgnrytme - hvornår?
3. januar 2014
Alder:
5 mdr.
Døgnrytme - hvornår?
Hej Helen
Hvornår kan man begynde at indfører rigtig døgnrytme uden mad om natten, og hvordan afvender jeg min datter med at spise om natten, når hun ikke bruger sut.
Jane