Brev:
Sove ude - 6 mdr.
22. november 2004
Alder:
6 mdr.
Sove ude - 6 mdr.
Hej
Hvordan er det nu med at sove ude, når de stadig er under 1 år. Min søn er 6 måneder på lørdag, hvornår kan han IKKE sove udenfor, der er vist noget med frost og ikke mindst fugt fx. ved regnvejr?