Brev:
Lang formiddagslur
4. november 2013
Alder:
5 mdr.
Lang formiddagslur
Hej Helen
Har lige endnu et spørgsmål til dagdrytmen.
Olivia er så småt begyndt at sove rigtig godt og jeg skal ikke gå så meget rundt med hende ;-) Til gengæld er hun nu begyndt at sove lange formiddagslure.
Hun sover fra ca 8.30/8.45 - lidt over 11. Så sover hun igen ved 13-tiden og ca 1 ½ time frem. Mit spg er nu om det er mest hensigtsmæssigt for hende at sove en kortere formiddagslur. Altså skal jeg vække hende????
Hilsen
Olivias mor