Brev:
Vågner utroligt mange gange
3. september 2013
Alder:
8 mdr.
Vågner utroligt mange gange
Hej Helen.
Ja så må jeg konsultere dig igen.
Eva vågner utrolig mange gange om natten (jeg har d.d. læst 2 andre breve vedr nattesøvn - eller mangel på samme og kan ikke finde et svar deri).
Eva følger din dagsplan fra din bog med mad og søvn om dagen, men mit stadig store problem er at hun ikke spiser, hvad jeg ville mene var en portion, ikke engang tæt på.
Hun bliver tilbudt grød om morgenen og tager få ske fulde. Her med banan i hånden som hun ret godt kan li.
Frokost står på mange blandet ting da hun ikke vil have rugbrød... Hun får lidt advokado, lit hytteost, en lille kylling pølse, og andet kødpølse pålæg som hun kan sidde med i hånden.
Eftermiddag , banan , ostehaps, frugtmos, små mundfulden af hver
Aftensmad , vores mad eller glas fra semper.
Hun har noget i hånden ved hvert måltid, på den måde kan jeg nogle gange narre en ekstra skefuld ind i hendes mund.
Afrengøringsmiddel har vi prøvet, men hun er ske nægter, så det er ingen succes.
Hun ammes inden middagslur og i aften putningen og så begynder natten !
Hun vågner mellem 4-10 gange og de fleste er sikkert ikke for at få bryst men jeg bliver bare så meget i tvivl at jeg overvejer at begynde at amme hende hele dagen igennem igen efter hvert tilbudt måltid for at være sikker på at det ikke er derfor hun vågner.
Hvad tænker du om det ?
Hun er glad og tilfreds og trives og du har i et af dine foregående breve skrevet at det er tilfredsstillende hvis hun bliver tilbudt en masse forskelligt mad og tager lidt af det hele, men så tænker jeg jo bare at hun ikke bliver mæt af lidt af det hele.... og jeg vil derfor begynde at amme igen efter hun har spist lidt.
Glæder mig til at høre fra dig og komme til dit foredrag d. 16 !
Hilsen Evas mor