Brev:
Er kørt fast i putning - 8 mdr.
7. juli 2013
Alder:
8 mdr.
Er kørt fast i putning - 8 mdr.
Kære Helen
Jeg har brug for et godt råd angående vores søn på 8,5 mdr.
Jeg har brugt din bog, men nu er jeg altså kørt fast. Jeg har svær ved at putte ham for tiden til aften.
Det tager meget lang tid - og jeg er træt at bruge en time på at få ham til at sove. Han når altid (næsten) at blive ked af det inden han overgiver sig til søvnen. Det er så frustrerende og jo slet ikke den måde vi ønsker at slutte dagen på :-/
Han ammes inden han bliver puttet men alene i sin egen seng. Det har han gjort i nogle mdr på eget værelse. Han har indtil 1 mdr siden være "ok" at putte.
Håber på nogle gode råd.