Brev:
Klarer sig uden mad om natten
13. maj 2013
Alder:
5 mdr.
Klarer sig uden mad om natten
Hej Helen.
Vores pige nærmer sig nu 6 mdr og vi vil i den forbindelse gerne vænne hende fra at skulle have mad kl 3, og rykke det tidspunkt til kl. 5-6 stykker i stedet for. Hvordan gør vi det bedst?
Hun får en flaske kl. 23-24 når hun selv melder sig.
Hun får skemad 3 gange om dagen, nogle dage giver vi hende dog flasken først og så skemaden efterfølgende. Enten lige efter eller en time eller halvanden efter, for så virker det til hun får mere mælk.
Håber du har et godt forslag:-)