Brev:
Svært at følge dagsrytme
21. april 2013
Alder:
5 mdr.
Svært at følge dagsrytme
Hej Helen.
Jeg synes det er svært at følge de dagsrymter du skriver til os. For det første er det meget forskelligt hvordan hun sover fra dag til dag. Også fordi det er forskelligt om hun stå op kl 6 eller kl 7.
Vil hun sove bedre om natten ved at få en mere fast rytme om dagen? For såvidt jeg kan forstå på de andre i min mødregruppe har de ingen rytme endnu og deres børn sover fint om natten...
Du skriver tit at de kan få en flaske kl 6 og så sove videre. Her får hun stort set aldrig flaske der... og heller ikke selvom vi står op der..,venter altid til hun selv melder sig. Hvilket først er mellem 7.30-8.30 alt afhængigt hvornår vi er stået op. Og kan heller ikke få hende til at sove videre selvom jeg giver hende en flaske kl 6.
Hun sover som regel 3 lurer... men det er blevet meget forskelligt om hun tager den korte eller lange om formiddagen, middagen eller eftermiddagen...har det nogen betydning at det skifter så meget fra dag til dag eller kan jeg godt hjælpe hende til at finde en mere fast rytme.?
Ved godt man ikke kan putte børn i kasser og nogle dage vil hun måske sove lidt mindre og andre dage lidt mere, og det er også fint...
Ja jeg ved jeg skriver tit... men vil jo bare det bedste for min datter og vil bare så gerne snart have lidt bedre søvn om natten...;-)
Hilsen H