Brev:
Må baby vækkes 8 mdr.
18. april 2013
Alder:
8 mdr.
Må baby vækkes 8 mdr.
Hej Helen
Tak for dine tidligere svar. Sidste svar har hjulpet rigtig meget.
Du må undskylde at jeg spørger igen, men netop derfor er jeg jo medlem;)
Jeg vil høre om det er i orden at den lille prinsesse tages op, når hun sover og derved vågner, når jeg skal aflevere hende til pasning?
Jeg vil helst ikke vække hende når hun sover og har hørt at man ikke må. I dag blev hun rigtig ked af det, da jeg blev nødt til at tage hende op imens hun sov og ville kun være i armene et godt stykke tid efter. Det var jo ikke så praktisk da jeg jo skulle på arbejde. Selv blev jeg lidt ked af at se hende reagere sådan. Hun virkede nærmest forskrækket. Men afleveres skal hun jo:)
Nogle gange sover hun kl. 11.30 andre gange kl 12 og andre igen kl. 14, hvilket vi ikke har haft problemer med indtil nu. Vil helst heller ikke presse hende til at sove hver dag kl. 11.30, hvis hun ikke er træt. Til observation kan hun tage en kort lur på 20-30 min. og andre gange i 1.5 time.
Men efter hendes reaktion i dag vil jeg høre om det kan være farligt at en baby bliver vækket før det selv vågner og hvilke forslag har du til at det kan undgåes hvis hun igen sover, når vi er på vej ud af døren. Hun er nu næsten 8 mdr.
Hilsen
den bekymrede mor