Brev:
Bad som del af putteritual
17. april 2013
Alder:
5 mdr.
Bad som del af putteritual
Hej Helen.
Lige et hurtigt spørgsmål - vi giver vores datter et bad næsten hver aften som en del af putte ritualet... som regel en halv time før hun puttes... men kunne se idag i en af dine svar at du anbefalede, at man bader dem 1-1 ½ time før de skulle puttes...
Hvorfor det egentlig?
Hilsen Helle