Brev:
Søvn uro både nat og dag
26. februar 2013
Alder:
6 mdr.
Søvn uro både nat og dag
Hej Helen
Tak for dit svar angående søvn uro hos min dreng på 6 måneder :) men har lige nogen udybende spørgsmål i forhold til dit svar.
Du skriver at han bliver puttet for tidligt hele dagen igennem, men jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal holde ham vågen mere end to timer af gangen! det er kun aften han godt kan holde MAX 3 timer hvis vi er heldige, så derfor er jeg nødt til at putte ham når han har været vågen i 2 timer og synes jo også det er synd hvis han ikke må sove når han er åbentlys træt, kan man "træne" dem til at være vågen længere tid?
Du skriver også at han skal lære at sove videre selv uden sut og bryst når han vågner i løbet af dagen og især natten, hvordan lære jeg ham det? han er desværre MEGET afhængig af den sut!! han spytter den ud når han falder i søvn og når han så laver de der semi opvågn, fra sin dybe søvn så vil han have den igen :( og han mestre desværre ikke helt selv at finde den i sovende tilstand!
Øv hvor jeg hader den sut :(
Håber du har nogen guldkorn til hvordan jeg lære ham at sove videre selv (uden gråd helst)
Hilsen
den stadig trætte og frustrede mor