Brev:
Vågner efter en halv time II
21. februar 2013
Alder:
5 mdr.
Vågner efter en halv time II
Hej igen Helen
Har lige en oplysning mere til mit brev. det var mig der skrev ang min dreng på 5 mdr der vågner op, efter han har sovet en halv time ... han gør det kun når vi putter ham til nat, når han er faldet til ro igen sover han hele natten - han får jo hans natflasker men dem spiser han og sover bare videre - uden problemer..
Mit andet spørgsmål:
Er så er det nødvendig med 2 flasker om natten når man er 5 mdr.??
Håber du ser brevet så dette kommer med i dine svar:-))
Med venlig hilsen
en mor til en dejlig dreng