Brev:
Sove ude når det er mørkt og koldt
29. oktober 2012
Alder:
5 mdr.
Sove ude når det er mørkt og koldt
Hej Helen,
Vores søn på næsten 5 måneder er nu begyndt at sove ude i barnevognen om dagen. Det er fantastisk, da han indtil et par uger siden kun kunne sove ved at vi gik med barnevognen - det var meget opslidende, så det er vi utrolig glade for:-)
Jeg har dog et par spørgsmål:
- Det er nu begyndt at blive meget koldt, og det blæser og regner. Han ligger i sin voksi pose under et halvtag, og han er fin varm når han kommer ind igen (det er kun hans kinder der er kolde). Han ligger med en langærmet uld/bomuld body, bare ben, sokker og en uldhue. Han ligger dog på en emmaljunga kombivogn/klapvogn. Er det ok? voksi posen kan ikke være i den barnevognsdel som passer til kombivognen, så vi ligger ham på klapvognsdelen (med kalechen trukket ned). Jeg tænker om det er ok, ift. blæst og generelt om han ligger isoleret nok? Eller er det bedre at han ligger i en rigtig barnevogn?
- Hans sidste lur ligger som regel fra kl. 17. Er det og han står ude når det er mørkt? Vi bor på en villavej, og han står under et halvtag ved siden af garagen..
Ser frem til at høre fra dig - og i øvrigt tak for dit tidligere svar vedr. søvnudfordringerne, som har hjulpet os en del:-)
Louise