Brev:
Vuggevise
25. oktober 2012
Alder:
6 mdr.
Vuggevise
Hej Helen,
Jeg skriver til dig vedrørende min søn, som er knap 6 måneder. Han kan til tider være ret svær at putte - laver "flitsbuen," græder og er urolig.
Mit spørgsmål går i den på, hvad din anbefaling er ift. vuggevise... Bør man synge den samme sang hver aften, eller er det også fint at man veksler? Målet er naturligvis, at han får en god og tryg oplevelse, når han puttes...
Venlig hilsen
Rikke