Brev:
Afhængig af mors bryst 2
11. september 2012
Alder:
6 mdr.
Afhængig af mors bryst 2
Kære Helen
Tak for dit svar d. 11/9 , det var meget brugbart.
Du skriver i dit svar at jeg skal fjerne 2 amninger når han ca. er 7 mdr. Da han endnu ikke selv kan falde i søvn uden at blive ammet er jeg usikker på hvordan jeg skal putte ham formiddag og eftermiddag, vil det være en mulighed at bruge samme metode som om natten (hvor jeg trækker brystet til mig)?
Jeg kan selvfølgelig bruge barnevognen, men han har den sidste tid sovet lur i egen seng, da han her sover længere og bedre (han vågner hurtigt ved støj fra gaden)
På forhånd tak
Kætlig Hilsen
Susanne