Brev:
Søvn - datter 6 mdr.
8. april 2012
Alder:
6 mdr.
Søvn - datter 6 mdr.
Kære Helen.
Tak for dit hurtige svar, jeg har lige et par spørgsmål vedr. dit svar. Du skriver at hun skal puttes til formiddagslur ca 9-9:30 men hvis hun står op kl 7 er hun er allered træt ved 8 tiden, og dermed rykker hele dagsplanen sig. Skal jeg det første dage holde hende vågen til kl 9, så hun kan komme i en fast rutine eller ...?
F.eks. i dag stod hun op kl 7, fik morgenmad og var træt kl 8 og der sov hun en halv time, så var hun igen klar til at sove kl 09:30 og sov 40 min og så sov hun igen kl 12:30. og der sov hun halvanden time.
Hvordan skal jeg indarbejde den nye dagsplan? Og kommer hun til at sove mere roligt når hun bliver lidt støre og får styr på det med at kravle.
Hilsen