Brev:
Det går ned af bakke ...
16. marts 2012
Alder:
5 mdr.
Det går ned af bakke ...
Kære Helen
- Ja nu er jeg altså nødt til at bruge dig igen... føler snart ikke jeg kan finde ud af noget mere, så håber du gider lytte:-)
Jeg bruger din plan du sendte mig for et par uger siden - og måske er det bare mig der er utålmodig, men men nu sover Jakob, da snart slet ikke!!!! Jakob er 5mdr+1 uge nu.
Beskrivelse af vores dag:
vågen kl 6 ammes og sover videre med held
Står op kl 7 og kører afsted med søster i dagpleje ca kl 7.45
hjemme igen kl 8.10 leger og pusler og hygger med mor
ammes og puttes ca kl 9 - sover en 45 min måske kun 30 og har den sidste tid været meget svær at få til at sove igen - har taget ham op kl 10 han er glad og leger og får grød kl 11 og vand af kop
leg og aktiverring triller synger osv ammes og putter til lur igen kl 12.45-13.. her sover han da helt træls, vågner mange gange og jeg triller tur med ham - men de sidste dage har han kun sovet en time til halvanden... kommer op igen ca kl 14.15 er glad og opmærksom
vi henter søster omkring kl 16 her kan han powernappe lidt i bilen - men ellers får han en lille lur igen ca kl 17
jeg forsøger at amme ham flere gange gennem dagen - han har ligesom osse mistet lidt appetit - har travlt med alt andet - der er gang i ham.
Han får mos til aftensmad-spiser fint
bades og hygger med resten af familien - mest mor og Line - for far arbejder meget ligenu (landmand)
Vi putter først Line kl 20 og så går jeg i seng med Jakob kl 20.30 - han er tydeligt træt falder hurtigt i søvn, men vågner nu hver halve time. og sådan kan jeg mosle med ham mange timer ud på natten - han er ikke sulten hver gang...
Jeg sover så lidt lige nu, for bruger alt energi og tid på at han skal sove - det kan jo ikke være godt for ham at få så lidt søvn.. er det mon tigerspring der er igang - jeg har bogen 60 vidunderlige uger og ser det ligner 26 ugers spring - men er det virkelig så slemt for ham nu og hvad kan jeg gøre for at hjælpe ham i søvn?????
Han er glad - pjevset - morsyg - triller rundt - pludrer - han udvikler sig godt syns jeg.. vi var ved ørelæge igår, for at tjekke det ikke var ondt han har, men ørerne så helt perfekte ud.....
Jeg er helt tom for hvad jeg kan gøre, og er ved at være bange for om han kan tage skade af så lidt søvn... håber du vil hjælpe endnu engang - om ikke andet så bare høre på mig.. smiler.
Kærligst fra en meget træt
Camilla