Brev:
Vil ikke sove uden mor - 8 mdr.
7. februar 2012
Alder:
8 mdr.
Vil ikke sove uden mor - 8 mdr.
Hej Helen,
Jeg håber du kan hjælpe mig. Min datter på 8 1/2 mdr er rigtig god til at sove om natten, men jeg skal bare ligge ved siden af hende og holde hende i hånden.
Hun bliver lagt i seng af far kl 20, og så skal vi ind og give hende sutten et par gange inden vi går i seng omkring kl 22. Jeg sover pt. inde ved siden af hende, på trods af at hun sover igennem til omkring kl syv hver nat. Problemet er, at efter jeg går i seng vågner hum op flere gange om natten og falder kun i søvn igen hvis jeg holde hende i hånden.
Det er så frustrerende, da jeg ikke får sovet, da jeg vågner hver gang.
Jeg håber du kan hjælpe, da jeg rigtig godt kunne tænke mig at komme op i min egen seng og få min datter ind på hendes eget værelse og sove.
Hilsen