Brev:
45 min. søvn, hvornår på eget værelse?
29. januar 2012
Alder:
5 mdr.
45 min. søvn, hvornår på eget værelse?
Kære Helen.
Tak for sit sidste svar ang. 45 min. lure.
Jeg har to spørgsmål mere til det (ja det bliver ved med at være en gåde for mig :-))
- Hvordan kan det være, at vi (heldigvis) kun oplever det om dagen? Om natten kan han fint sove en del sammenhængende timer.
- Og vil det vare ved? Jeg tænker allerede nu på dp.start, hvor vi næppe kan forvente han bliver vugget videre i søvn i en uendelighed. Samtidig ville det jo også være skønt om du garanterede mig, at det stopper lige straks :-) Hvad er din erfaring med det?
Vi skal flytte om to måneder, når han er lidt over syv måneder. Pt. sover han i en seng ved siden af vores om natten og det går for så vidt fint. Nogle gange vækker vi ham men oftest er det mig, der vågner tit, fordi han giver sig eller mosler lidt.
Hvornår vil det være optimalt at komme på eget værelse? Skulle vi ikke flytte ville jeg nok gøre det omkring de syv måneder, men jeg bliver i tvivl, om det er for meget for ham oveni en flytning?
Vi har været på en del familiebesøg med overnatning, hvilket han ikke reagerer på, men der sover han jo også sammen med os.
Med venlig hilsen
Signe