Brev:
Dyne over hovedet
21. september 2011
Alder:
6 mdr.
Dyne over hovedet
Hej Helen!
Tak for det sidste svar - så må vi i gang med rytmen:O)
Nu vil jeg bare høre dig, om en lidt banal ting.
Min søn vil meget gerne have dynen over hovedet (dvs. han trækker den op over hovedet ubevidst, tror jeg).
Problemet er, at han går helt i panik, når det sker. Han vejrtrækning bliver hivende og hans øjne er helt opspilede, når jeg fjerner dynen.
Kan der ske noget med ham når han ligger under dynen??? Altså får han luft nok, hvis han falder i søvn på den måde?
Vi har købt en voksi, som vi venter på bliver leveret, til barnevognen, men han har jo stadig dynen i sengen...
Håber du kan hjælpe:O)
Med venlig hilsen
T