Brev:
Natteroderi - forslag efterlyses
6. september 2011
Alder:
7 mdr.
Natteroderi - forslag efterlyses
Hej Helen.
Oliver´s ikke spisende periode, varede heldigvis ikke længere end en uge, så det er dejligt. Det kom pludseligt, men forsvandt også fra den ene til den anden dag. Det rart der er hyggeligt ved bordet igen.
Men denne gang drejer det sig om Tristan.
Han har sovet igen, altså fra ca kl 20 - 5/6 om morgenen, uden mad, siden han ca blev 6 mdr. han er nu næsten 8 mdr. men den sidste mdrs tid, roder han rundt om natten. (han sover på eget værelse nu, men startede allerede da han sov inden ved os i hans egen seng). Han vågner alt fra 1-10 gange om natten. nogen gange fordi han har fået lagt sig på maven, eller den forkerte vej i sengen. men nogen gange ligger han bare helt midt i sengen og råber op. ikke ked af det råben, men bare råben og så skal jeg derind og give ham sutten, nogen gange ligger jeg ham om på siden (han falder bedst i søvn der). nogen gange er en gang nok, andre gange kan jeg gå der ind med 5 min. mellemrum op til 5 gange og så er der ro igen i nogen timer.
Hvorfor gør han det? og har du nogen idéer eller foreslag til at kunne ændre det. for det er godt nok hårdt at være der inde så mange gange på en nat. det mest typiske er at vågner omkring midnat og skal have noget hjælp og nogen gange igen ved 3 tiden og så vågner han alt mellem 5 og 6. en gang for ca 2 uger siden sov han igennem uden en lyd. hold da op man var jo hel frisk næste morgen.
nogen gange har jeg prøvet at give ham vand, men synes ikke det ændrer noget.
Håber du kan hjælpe mig, for at ved at være evig træt.
Med venlig hilsen
Camilla