Brev:
Sover stadig dårligt om natten
30. april 2011
Alder:
7 mdr.
Sover stadig dårligt om natten
Hej Helen.
Først tak for dit svar ang. min drengs mangel på søvn. Vi har fulgt den plan du lavede til os og det har hjulpet meget om dagen og det er rigtigt skønt. Desværre sover han stadig dårligt om natten.
Jeg har prøvet at springe hans sene lur/powernap over og kun at amme ham ved 23 tiden og først igen ved 05 tiden. Det er ikke lykkes helt at springe amningen mellem 23 og 5 over, men jeg kan godt tage ham fra brystet inden han får spist ret meget, men det hjælper heller ikke rigtigt på hans søvn resten af natten.
Han sover i hans egen seng som står lige ved siden af min. Det går fint med at putte ham ved 19.30 tiden i hans egen seng og det går faktisk fint indtil kl 23 hvor jeg ammer ham. Herefter sover han ofte meget uroligt og er indimellem meget ulykkelig og jeg må sidde med ham for at trøste ham. Han ligger og vrider sig og pjevser og jeg prøver at hjælpe ham til at ligge godt, men det varer kun kortvarigt før han igen vrider sig rundt og ikke kan finde ro.
Han vågner som regel mellem kl 5 og 6 og af og til lykkes det at få ham til at sove en time mere.
Håber du kan hjælpe os igen.
Venlig hilsen
Susanne