Brev:
Sove ikke igennem - 8 mdr.
10. april 2011
Alder:
8 mdr.
Sove ikke igennem - 8 mdr.
Hej Helen
Jeg har en datter på snart 8 måneder. Hun bliver stadig ammet, men får også grød og mos. Hun vågner mellem to og op til fire gange om natten, hvor hun bliver ammet. Og sover altså ikke igennem.
Vi har prøvet at holde hende hen med sut, men det virker ikke. Hun falder først til ro når hun har fået bryst.
Hun er vældig interesseret i mad, men spiser stadig ret små portioner. Jeg ved ikke om det er fordi hun synes det er nemmere at få bryst eller om det er mig der skal lave mere variation i det grød og mos hun tilbydes?!
Hilsen Elisabeth