Brev:
Gråd og skrig ved at blive lagt i barnevognen
25. marts 2011
Alder:
8 mdr.
Gråd og skrig ved at blive lagt i barnevognen
Hej Helen:o)
Mange tak for dit sidste svar, det hjælper så meget at høre fra dig!:o)
Nu til et nyt spørgsmål:
Vores datter på 8mdr., (født 10.07.10 og vejer ca. 9,5kg) er blevet meget svær at ligge både i barnevognen og til aften.
Vi har været igennem en meget lang og sej periode med ørene og hun har nu endelig fået dræn. (Fra november) De virkede ikke første gang, da der var en del blod, der havde lavet propper i dem. Vi troede faktisk at det var galt igen, da hun var begyndt at græde rigtig meget igen, når hun skulle ligges. Men vi var ved ørelægen i går og det så fint ud.
Det skal siges, at imens at det har stået på (ca. de sidste 4 uger) har hun været syg og selvfølgelig haft ondt, så hun har søgt brystet rigtig meget og jeg har givet det til hende, da hun var meget ked af det og fik trykudlignet og trøst ved det. Så hendes indtag af skemad er gået meget tilbage, men det hjælper på det.
Hun er blevet ammet hver gang, hun skulle ud at sove og er faldet i søvn ved mig (det har hun aldrig gjort før, ikke engang da hun var lille baby) Det er gået meget fint, så har jeg bare lagt hende ud i barnevognen. Nu er hun begyndt at vågne, når jeg rejser mig og så skriger hun på livet løs, når hun bliver lagt. Nogle gange kører jeg rundt med hende i 20min og det er længe synes jeg, når vi før i tiden bare kunne ligge hende uden problemer.
- Hvad skal jeg gøre, for at komme ud over dette?
- Hun starter også i dagpleje om 1 mdr., så hun skal jo også helst bare kunne ligges der.
- Hvordan kommer jeg bedst af med amningerne om dagen?
- Hvordan skal hendes dag se ud til den tid, når hun ikke får amninger i løbet af natten? Altså hvor mange gange skal hun ammes i løbet af en dag? (Hun vil ikke have mælk af kop)
Vi glæder os til at høre fra dig:o)
Hilsen Anja.