Brev:
Flytte på eget værelse - 6 mdr.
19. december 2010
Alder:
6 mdr.
Flytte på eget værelse - 6 mdr.
Kære Helen,
Min datter nærmer sig de 6 måneder, og det er planen at hun skal flyttes ind på sit eget værelse, når vi er kommet ind i det nye år. Hun sover i forvejen i sin tremmeseng, og vågner ofte nogle gange/en del gange om natten, hvor hun lige skal ha en sut, en flaske eller noget i den stil.
Har du nogle gode råd til at gøre denne overgang blid? Hvordan skal vi gøre? Hvordan påvirker det hende? Er der et bedre tidspunkt at gøre det på (jeg tænker at seperationsangsten er lige om hjørnet?).
Hendes værelse ligger desværre lidt væk fra vores, og døren ind til hende skal være lukket, da vi har katte som ellers vil kunne gå ind til hende. Vi forventer derfor, at vi bliver nødt til at bruge babyalarm om natten.
Med Venlig Hilsen
Mor