Brev:
Hvordan får jeg hende til at sove ?
29. november 2010
Alder:
6 mdr.
Hvordan får jeg hende til at sove ?
Kære Helen.
Jeg har en dejlig datter på snart 7 måneder. Vi har lige siden hun blev født vugget i hende i søvn i vores arme. Dette var nødvendigt, da hun havde kolik de første 3 måneder og derfor kun kunne falde til ro i vores arme.
Nå, men hun bliver jo ikke lettere, så mit spørgsmål er, hvordan får vi hende til at sove uden, at hun først skal vugges i vores arme. Vi har forsøgt, at lægge hende i hendes seng og vugge med sengen og synge. Efter et stykke tid begynder hun, at græde og så tager jeg hende op. Det er tydeligt, at se at hun hurtigere falder til ro i vores arme. Nogle gange falder hun i søvn ved mit bryst og så kan jeg lægge hende i seng.
Hun spiser fint gennem hele dagen og trives og er glad.
Med venlig hilsen
Nana