Brev:
Vågner for tidligt - 8 mdr.
9. august 2010
Alder:
8 mdr.
Vågner for tidligt - 8 mdr.
Hej Helen,
Så fik jeg mig også tilmeldt c",) og tak for en fantastisk brevkasse...
Jeg har en dejlig dreng på 8 mdr som hedder Jalthe..
Fra d. 21 juni har vi brugt principperne fra Godnat og sov godt, og det har bare været fantastisk, dog har vi lavet vores egne regler... (kan ikke vente 17 min inden vi går derind).
Han har siden starten blevet puttet kl 20 ca og stået op fra kl 6 - 7 men er nu begyndt at vågne kl 5.....
Han rytme ser således ud.
kl 5-6 150 - 200 ml mme
Får sin første lur 7-8: Sover ca 2 timer
Kl 9-10: Havregrød og vand af kop
kl 12: Rugbrød med pålæg, og frisk frugt og vand
Får sin anden lur kl 13: Sover gerne 1-2 timer
kl 15: Frugt/ ½ bolle/ frugtmos/ rugbrøds stav... supplere med mme
(Sover nogen gange ½ - 1 time)
Kl 18: Aftensmad
Kl 20:30 230 ml mme (den sidste uges tid har jeg først givet ham hans natflaske her)
Jeg kan ikke få ham til at spise hans morgenmad før den første lur ....
Har du et godt råd, så vi kan strække den, bare til kl 6, kl 5 er altså bare for tidligt...
Glæder mig til at høre fra dig c",)
Med venlig hilsen
Louise