Brev:
Mælk om natten - 8 mdr.
12. juni 2010
Alder:
8 mdr.
Mælk om natten - 8 mdr.
Hej Helen.
Herhjemme har vi fundet en god aften rytme som gør at den lille forholdsvis hurtigt falder til ro, men vil lige høre om der er et problem i at gøre som vi gør mht. indtag af mælk og sove igennem.
Når hun har været vågen en 3 timers tid, ca. kl. 20, får hun en flaske mælk i sofaen som hun drikker 100ml. af og vil så umiddelbart ikke have mere. Derefter pusler vi hende, børster tænder osv og tilslut leger/læser vi inde på hendes værelse en 10-15min. Så kommer hun op i tremmesengen og får den resterende mælk, her drikker hun så omkring 130ml.
Hun har tidl. fået flaske ved 23 tiden igen i håb om at hun vil sove til næste morgen uden mælk. Det sker bare ikke, hun vågner alligevel mellem 1-3.
Nu får hun så mælk kl. 14, kl. 20 og sidste alt imellem 00.30-3. Dog har hun enkelte gange sovet fra 20-07 uden at vågne. Hvor længe har hun brug for den om natten? Og hvornår bør den om dagen ophøre?
Tak for en god brevkasse :-)
Kram Martine