Brev:
Motorisk urolig om natten
21. marts 2010
Alder:
7 mdr.
Motorisk urolig om natten
Kære Helen
Nu star jeg med et nyt problem :-). Sophus sover nu om natten uden at ville have flaske hele tiden hvilket jo er skønt!! Han spiser når han bliver puttet, igen omkring midnat og tidlig morgen. Men nu er han blevet motorisk urolig hvilket jo er normal for hans alder.
Problemet er dog at han vågner meget op og skal have hjælp til at skifte stilling. Han ligger hos mig og jeg kan pa den måde skærme ham for at ligge sig på maven, da han bliver ked af dette. Mit spørgsmal er bare lidt kort om der er noget jeg kan gøre for at hjælpe ham til en lidt bedre søvn? Bliver han mere rolig igen om natten eller bliver han mere urolig fremover?
Problemet ligger egentlig i at han jo bliver mere pjevset og træt om dagen når hans nattesøvn er så afbrudt.
Kærlig hilsen
Pernille