Brev:
Vågner efter flaske om natten
15. marts 2010
Alder:
8 mdr.
Vågner efter flaske om natten
Hej Helen
Min datter er snart 9 mdr og hun sover fortsat dårligt om natten. En typisk nat ser ud ca sådan her.
19.30- 20.00 flaske og puttes uden besvær
23-24 vågner og vil have flaske, puttes igen uden større besvær.
03-04 vågner og får flaske, puttes.
I mellem flaskerne vågner hun jævnligt fordi hun karter rundt hvor jeg må putte hende og få hende lagt ordenligt. Jeg har prøvet at skære den sidste nat flaske væk men hun drikker den hele hvergang og hun er stærkt utilfreds indtil flasken er i munden.
Desuden sover vi i samme værelse, er det noget som har indvirkning på hvor ofte hun vågner. Bør hun ikke sove flere timer i træk end max 4 timer?
Hun får også en flaske ca kl 13 skal den også skæres væk?
Er lidt bekymret for om hun så får nok at drikke for det er ikke voldsomt meget hun vil drikke af kop, men det vil hun måske begynde på så.
Med venlig hilsen
Mor