Brev:
Finde sin sut om natten
9. marts 2010
Alder:
7 mdr.
Finde sin sut om natten
Hej Helen!
Vores store projekt lige for tiden er, at få lillemanden lært at sove om natten. Som vi har været inde på tidligere, vågner han gerne hver anden time for at få brystet. Vi forsøger på alverdens mærkelige måder, at få ham til at sove videre uden. Selvfølgelig med tanke for, at han selv på sigt skal kunne sove uden vores hjælp.
I den forbindelse er jeg godt klar over, at sutten ikke er den bedste hjælper. Ved hvilken alder vil vi kunne forvente, at lillemanden selv vil kunne tage sutten om natten?
Med venlig hilsen
lillemandens mor