Brev:
Skemad og hyppig amning alligevel ?
1. januar 2010
Alder:
6 mdr.
Skemad og hyppig amning alligevel ?
Kære Helen
Godt nytår !
August er nu blevet et halvt år og er rigtig godt igang med skemaden. Kan får nu grød om morgenen, mos til frokost og til aften. Vi er begyndt at komme lidt kogt kød i mosen. Jeg giver ham ligeledes forskellige slags frugtmos på grøden og som dessert. Han får vand i kop, men det er begrænset hvor meget han reeelt drikket til måltidet. Jeg vurderer at det er maks en halv deciliter hver gang han spiser.
Min tvivl går på natten og hyppigheden af amningerne for Augusts nat ser sådan her ud:
19.30 Ammes og puttes
ca. 22.30 Vågner og ammes
ca. 01.00 Vågner og ammes
ca. 03.00 vågner og ammes
ca. 05.00 vågner og sover videre
ca. 7.30 vågner og står op
Jeg forstår simpelthen ikke at han tilsyneladende stadig har så meget brug for mælken om natten. Jeg havde jo håber på at han sov lidt mere i træk, men det ser absolut ikke sådan ud.
Har du et bud på hvad der sker og hvad jeg evt. skal gøre ?
Mange hilsner fra
Jane