Brev:
Vågner efter en time og ligger og snakker
16. december 2009
Alder:
7 mdr.
Vågner efter en time og ligger og snakker
Hej Helen,
Vi har et spørgsmål omkring søvn og vores datter på 7 måneder.
Hun er træt og i en måned blevet lagt cirka kl 19.30, hvor hun så har sovet igennem til kl. cirka 6 næste morgen. Dette har fungeret fint i en måned. De sidste tre dage er hun så begyndt at vågene cirka en time efter hun er blevet lagt. Så ligger hun og snakker i lang tid (cirka ½ time). Vi har forsøgt at give hende en flaske, når hun vågner, men den spiser hun så kun 20 ml af.
Vores spørgsmål er så, om hun skal have lov at snakke sig i søvn igen eller tror du, hun vågner fordi hun er sulten efter at få de cirka 20 ml mælk?
Venlig hilsen
Sanne