Brev:
Skriger om natten - 5 mdr.
21. november 2009
Alder:
5 mdr.
Skriger om natten - 5 mdr.
Hej Helen.
Ja så skriver jeg allerede igen :)
Det lader til at vores lille dreng overgav sig til at skulle sove i sin barnevogn. Dog ikke helt uden brok, men alligevel.
Der er dog samtidig opstået et nyt problem.
Han er begyndt at drømme MEGET om natten. så meget at jeg faktisk ikke rigtig har sovet i 4 nætter endnu. Han skriger virkeligt, fuldstændigt utrøsteligt. Hånd på bryst, dyne pakket om ham, eller shyy lyder, intet hjælper. Vil ikke bare hive ham op af sengen, da jeg ikke vil vække ham. men kan nogen gange blive nød til det, for at vi kan få ham til at tie stille og falde til ro. kan så lægge ham igen og så går der ikke mere end maks ½ time, så går han igang igen. synes ikke det er så fedt at sende manden i gæsteværelset fordi ellers kan han ikke få noget søvn for baby.
Han er 25 + 3 dage. og vi havde egentlig lige besluttet at det var tid til at han skulle rykke ham ind i sit eget værelse. (han har sovet i sin seng ved siden af os, siden han var 1 md.) Men med disse nattelige skrigeture, kan jeg ikke helt overskue at skulle rykke ham alligevel.
Han er glad og tilfreds om dagen, kræver dog meget opmærksomhed og har fundet ud af der er en stor lysende kasse på væggen, som vi andre kalder fjernsyn, som følges med øjene. ved godt det ikke er så sundt, men hvad kan man gøre.
Håber virkelig at du kan hjælpe mig, for har virkelig brug for lidt søvn. gør det ikke nemmere at vi har være vant til at han sov igennem fra han var 2 md. uden afbrydelser.
Stine