Brev:
Urolig søvn - 8 mdr.
28. maj 2009
Alder:
8 mdr.
Urolig søvn - 8 mdr.
Hej Helen.
Så er vi kommet hjem efter en dejlig tur til USA. Vi er endelig kommet over jetlagget.
Anna har hidtil sovet fantastisk, hun sover natten igennem. Men nu er hendes søvn begyndt at blive meget urolig.
Hun bliver lagt i seng kl. 19.30 ca. hvor hun får min mælk på flaske, ca. 200ml.
Hun falder hurtigt i søvn, men efter et par timer bliver hun urolig, ligger og øffer og sparker med benene mm. Hun får så en flaske mere, hvor hun tager ca. 150 ml. Hun falder ikke tilbage i en rolig søvn men ligger og bøffer igen. Der går nogle timer med det og så sover hun igen til den lyse morgen ca. kl. 8 (Hun kunne nok godt sove længere, men vi skal jo i gang med dagen)
Det er meget frustrerende, at vi skal til at have den opvågning sent om aften. Hvad skal jeg gøre?
Hun er en fantastisk glad pige og elsker at ligge på maven og kigge, og hun er så småt ved at kunne sidde selv, hvilket hun også elsker. Hun er meget opmærksom og er simpelthen så nysgerrig. Er det fordi hun er så aktiv om dagen at hun er så urolig om natten?
Hun er begyndt at bliver lidt ked, når hun kommer over til andre end mor og far, er det fordi vi har været væk i så lang tid? (5 uger) Det er også ret så irriterende, får hun har altid været glad for alle. Hun elsker også at smile og grine til folk, men det med at komme op, det er hun ikke så tosset med.
Venligst Susan