Brev:
Søvn, sover korte lure dagen igennem
26. maj 2009
Alder:
6 mdr.
Søvn, sover korte lure dagen igennem
Hej Helen,
Nu ville jeg og min mand prøve lykken hos dig. Vi har en dejlig dreng på snart 6 måneder han er sund og rask alt i alt en rigtig guldklump. Vores problem er hans søvn, om dagen sover han ikke mere end 30-45min faktisk næsten aldrig længere end det ovennævnte tid.
Han sover 2-4 gange om dagen af 30-45min, og så vågner han vi har prøvet og få ham til at sove videre men aldrig uden held når han vågner kæmper han kraftigt imod for at undgå og sove videre. om aftenen kan vi bruge op til 1 time måske længere for at få ham til at sove, det er som om at han ikke vil sove han græder/skriger kæmper/stritter imod til han kæmper sig selv træt og derefter falder i søvn når han endelig sover om aftenen vågner han først kl 11-01 får mad og sover videre.
Jeg har lidt svært ved og komme med faste putte tider fordi det kan blive meget forskelligt, da han altid kæmper imod. det er et ondt mønster der gentager sig gang på gang. vi har prøvet og putte ham lidt før end normalt og lidt senere men igen uden held. vi har været hos egen læge, børnelægen, kiropraktor men har altid får svaret..han er sund og rask.
Hvad gør vi forkert, vi bliver begge meget kede af det når han græder så inderligt vi vil som alle forældre kun hans bedste, faktisk græder han også når vi går væk fra ham når vi så vender om og kigger på ham så jubler han. han har meget svært ved og sove og falde til ro han vender og drejer sig konstant.
Spørgsmålet er hvordan kan vi få ham til at sove længere om dagen og være roligere når han skal puttes, for som sagt han kæmper.
Glæder mig til at høre fra dig, på forhånd tusind tak.