Brev:
Sover ikke - 8 mdr.
17. april 2009
Alder:
8 mdr.
Sover ikke - 8 mdr.
Hej Helen
Det er mig igen, den bekymrede mor. Esmas mor.
Jeg ved ikke hvordan jeg skriver eller beskriver, fordi der er så mange problemer med den lille..
Hun er begyndt og ikke sove. hun sover først når kl er 2 om natten. hun græder rigtig meget, vi havde en tid hos børnelægen på hospitalet ang esmas madproblemer, og lægen synes at hun har taget godt på og er ikke bekymret over hendes vægt.
Men men hun kan bare ikke sove. hun græder .. lægen siger hun er sund og rask.
Esma er meget aktiv, og kan allerede gå. Hun har også fået skoldkopper. Det gør selvfølgelig ondt og kløer. Men hun har bare meget svært med falde i søvn.'
Hvad kan man gøre?
Hilsen Esmas mor